*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MP3-soitin Kalashnikoviin

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 9.2.2004 21:41 Kommentteja (10)

Brittiläinen yritys on rakentanut MP3-soittimen legendaarisen Kalashnikov AK-47-rynnäkkökiväärin lippaaseen. Soitin, jota yhtiö kutsuu AK-MP3:ksi, sopii sellaisenaan AK-47:n lippaan paikalle.
Yhtiö myy 20GB:n kovalevyllä varustettua, 450g painavaa soitinta 350 dollarin hintaan ja yksi yhtiön perustajista vitsailee tuotteen olevan yhtiön oma pieni panos maailmanrauhalle ja toivoo mahdollisimman monen terroristin ja vastaavan militantin yksilön vaihtavan AK-47:nsa lippaan tilalle yhtiön MP3-soittimen.

Pahoittelemme hieman vanhaa uutisointia (AK-MP3 oli ensimmäistä kertaa otsikoissa jo viime vuonna) tällä kertaa, mutta tuote on noussut taas uutisotsikoihin julkaisuajankohdan lähestyessä.

Lähde: ABFF

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

110.2.2004 4:09

Sehä on sitte jenkeis taas kiva ku poliisit ampunu nuoren joka kävellyt ak:n kanssa kauppaan. Myöhemmin selviääkin et se oli vaan muotitietonen kaveri tulossa hakee bilsneriä..

210.2.2004 5:05
Rattus
Inactive

*LOL* Pystyyköhän AK:lla ampumaan mp3:set lyhyinä sarjoina kaikkien kuultaviksi? =))


- Dixi et animam levavi -

310.2.2004 7:32

Voi olla että pelkkä lipas riittäisi siihen, että saa kuulan kalloonsa. Ryhtyyköhän Izhmash valmistamaan vastavetona esim. Creative Muvon tai Apple iPodin mallisia lippaita Kalashnikoviin? (typo korjattu)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.2.2004 @ 07:34

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

410.2.2004 8:12

Säikähdin uutisen nähtyäni harpanneeni vuoden taaksepäin ajassa, mutta onneksi näin ei ollut käynytkään =) http://slashdot.org/article.pl?sid=03/04/27/2142217

510.2.2004 8:41

Vanhahan tämä. Ilmeisesti aiheesta on jälleen uutisoitu, koska julkaisuajankohta lähestyy. =)


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

610.2.2004 8:43
Rattus
Inactive

Aika mielenkiintoista keskustelua tuolla Agentin lähettämän linkin takana.


- Dixi et animam levavi -

710.2.2004 9:37

Oha tossa paljon positiivistaki, nyt vartiovuorot menee varmasti mukavammin kaikkialla maailmassa :)

810.2.2004 11:24

Täytynee vielä ootella että tulee Sako RK95 mp3-soitin markkinoille... :p

917.2.2004 11:15

just mulle kans tommonen pyssy.

1022.2.2004 6:53

Mitähän seuraavaksi..?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Skype hävisi sovelluskaupoista Kiinassa Skype hävisi sovelluskaupoista Kiinassa (21.11.2017 17:09)
Microsoftin suosittu Skype-viestipalvelu on poistettu Applen App Store -sovelluskaupan valikoimista. Applen mukaan poiston syynä on viranomaisten huomautus. Googlen virallinen Play-sovelluskauppa ....
Google narahti – Keräsi paikkatietoa Android-käyttäjistä ilman lupaa Google narahti – Keräsi paikkatietoa Android-käyttäjistä ilman lupaa (21.11.2017 16:00)
Google on jäänyt kiinni paikkatietodatan keräämisestä Android-puhelimista, vaikka sillä ei olisi puhelimen käyttäjältä edes lupaa siihen. Google on myöntänyt kyseenalaisen toiminnan ja lupaa ....
1 kommentti
Yle Areena alkaa näkyä ulkomailla – Tämä säädös mullistaa verkkopalvelut Yle Areena alkaa näkyä ulkomailla – Tämä säädös mullistaa verkkopalvelut (21.11.2017 14:46)
Geoblokkaus on kiusannut jo liian kauan pelien pelaajia, CD-levyjen kuuntelijoita ja suoratoistopalveluiden käyttäjiä. Tämä hulluus loppuu vihdoin EU:n alueella, sillä ensi vuonna on tulossa ....
1 kommentti
Oletko ostamassa uutta TV:tä? Varmista että siinä on tämä ominaisuus Oletko ostamassa uutta TV:tä? Varmista että siinä on tämä ominaisuus (21.11.2017 14:28)
Televisioiden tekniikka uudistuu tiuhaa tahtia, mutta pääasiassa muutokset tapahtuvat televisioiden näyttöpaneeleissa tai siihen lisätään uusia älykkäitä ominaisuuksia, kuten tuki sovelluksille. ....
Inteliltä iso askel mobiilipiireissä, tulossa ensimmäinen 5G-piiri Inteliltä iso askel mobiilipiireissä, tulossa ensimmäinen 5G-piiri (20.11.2017 22:54)
Maailman suurimpiin piirivalmistajiin kuuluva Intel tunnetaan erityisesti tietysti tietokoneiden suorittimistaan, mutta on pitkän aikaa yrittänyt löytää jalansijan myös mobiilimarkkinoille. ....

Uutisarkisto