*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MP3-soitin Kalashnikoviin

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 9.2.2004 21:41 Kommentteja (10)

Brittiläinen yritys on rakentanut MP3-soittimen legendaarisen Kalashnikov AK-47-rynnäkkökiväärin lippaaseen. Soitin, jota yhtiö kutsuu AK-MP3:ksi, sopii sellaisenaan AK-47:n lippaan paikalle.
Yhtiö myy 20GB:n kovalevyllä varustettua, 450g painavaa soitinta 350 dollarin hintaan ja yksi yhtiön perustajista vitsailee tuotteen olevan yhtiön oma pieni panos maailmanrauhalle ja toivoo mahdollisimman monen terroristin ja vastaavan militantin yksilön vaihtavan AK-47:nsa lippaan tilalle yhtiön MP3-soittimen.

Pahoittelemme hieman vanhaa uutisointia (AK-MP3 oli ensimmäistä kertaa otsikoissa jo viime vuonna) tällä kertaa, mutta tuote on noussut taas uutisotsikoihin julkaisuajankohdan lähestyessä.

Lähde: ABFF

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

110.2.2004 4:09

Sehä on sitte jenkeis taas kiva ku poliisit ampunu nuoren joka kävellyt ak:n kanssa kauppaan. Myöhemmin selviääkin et se oli vaan muotitietonen kaveri tulossa hakee bilsneriä..

210.2.2004 5:05
Rattus
Inactive

*LOL* Pystyyköhän AK:lla ampumaan mp3:set lyhyinä sarjoina kaikkien kuultaviksi? =))


- Dixi et animam levavi -

310.2.2004 7:32

Voi olla että pelkkä lipas riittäisi siihen, että saa kuulan kalloonsa. Ryhtyyköhän Izhmash valmistamaan vastavetona esim. Creative Muvon tai Apple iPodin mallisia lippaita Kalashnikoviin? (typo korjattu)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.2.2004 @ 07:34

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

410.2.2004 8:12

Säikähdin uutisen nähtyäni harpanneeni vuoden taaksepäin ajassa, mutta onneksi näin ei ollut käynytkään =) http://slashdot.org/article.pl?sid=03/04/27/2142217

510.2.2004 8:41

Vanhahan tämä. Ilmeisesti aiheesta on jälleen uutisoitu, koska julkaisuajankohta lähestyy. =)


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

610.2.2004 8:43
Rattus
Inactive

Aika mielenkiintoista keskustelua tuolla Agentin lähettämän linkin takana.


- Dixi et animam levavi -

710.2.2004 9:37

Oha tossa paljon positiivistaki, nyt vartiovuorot menee varmasti mukavammin kaikkialla maailmassa :)

810.2.2004 11:24

Täytynee vielä ootella että tulee Sako RK95 mp3-soitin markkinoille... :p

917.2.2004 11:15

just mulle kans tommonen pyssy.

1022.2.2004 6:53

Mitähän seuraavaksi..?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
4 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto