*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MP3-soitin Kalashnikoviin

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 9.2.2004 21:41 Kommentteja (10)

Brittiläinen yritys on rakentanut MP3-soittimen legendaarisen Kalashnikov AK-47-rynnäkkökiväärin lippaaseen. Soitin, jota yhtiö kutsuu AK-MP3:ksi, sopii sellaisenaan AK-47:n lippaan paikalle.
Yhtiö myy 20GB:n kovalevyllä varustettua, 450g painavaa soitinta 350 dollarin hintaan ja yksi yhtiön perustajista vitsailee tuotteen olevan yhtiön oma pieni panos maailmanrauhalle ja toivoo mahdollisimman monen terroristin ja vastaavan militantin yksilön vaihtavan AK-47:nsa lippaan tilalle yhtiön MP3-soittimen.

Pahoittelemme hieman vanhaa uutisointia (AK-MP3 oli ensimmäistä kertaa otsikoissa jo viime vuonna) tällä kertaa, mutta tuote on noussut taas uutisotsikoihin julkaisuajankohdan lähestyessä.

Lähde: ABFF

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

110.2.2004 4:09

Sehä on sitte jenkeis taas kiva ku poliisit ampunu nuoren joka kävellyt ak:n kanssa kauppaan. Myöhemmin selviääkin et se oli vaan muotitietonen kaveri tulossa hakee bilsneriä..

210.2.2004 5:05
Rattus
Inactive

*LOL* Pystyyköhän AK:lla ampumaan mp3:set lyhyinä sarjoina kaikkien kuultaviksi? =))


- Dixi et animam levavi -

310.2.2004 7:32

Voi olla että pelkkä lipas riittäisi siihen, että saa kuulan kalloonsa. Ryhtyyköhän Izhmash valmistamaan vastavetona esim. Creative Muvon tai Apple iPodin mallisia lippaita Kalashnikoviin? (typo korjattu)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.2.2004 @ 07:34

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

410.2.2004 8:12

Säikähdin uutisen nähtyäni harpanneeni vuoden taaksepäin ajassa, mutta onneksi näin ei ollut käynytkään =) http://slashdot.org/article.pl?sid=03/04/27/2142217

510.2.2004 8:41

Vanhahan tämä. Ilmeisesti aiheesta on jälleen uutisoitu, koska julkaisuajankohta lähestyy. =)


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

610.2.2004 8:43
Rattus
Inactive

Aika mielenkiintoista keskustelua tuolla Agentin lähettämän linkin takana.


- Dixi et animam levavi -

710.2.2004 9:37

Oha tossa paljon positiivistaki, nyt vartiovuorot menee varmasti mukavammin kaikkialla maailmassa :)

810.2.2004 11:24

Täytynee vielä ootella että tulee Sako RK95 mp3-soitin markkinoille... :p

917.2.2004 11:15

just mulle kans tommonen pyssy.

1022.2.2004 6:53

Mitähän seuraavaksi..?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Jääkö Essential-puhelin sittenkin pelkäksi paperijulkaisuksi? Johtajat katoavat yhtiöstä Jääkö Essential-puhelin sittenkin pelkäksi paperijulkaisuksi? Johtajat katoavat yhtiöstä (28.7.2017 11:05)
Androidin perustaneella Andy Rubinilla tuntuisi olevan täysi työ pitää uuden Essential-kasvuyrityksen rivit kunnossa. Yhtiöstä on jo lähtenyt muutama keskeinen johtaja ja nyt Google on napannut ....
Apple ei tapa iPodia vieläkään – Kaksi mallia siivottiin pois myynnistä Apple ei tapa iPodia vieläkään – Kaksi mallia siivottiin pois myynnistä (28.7.2017 10:07)
Älypuhelimien ja suoratoistopalveluiden myötä kuluttajilla on ollut melko vähän syitä ostaa MP3-soittimia, minkä takia iPodien myyntikin on kuihtunut vuosi vuodelta pienemmäksi. Applen tavoitteena ....
Qualcomm lupaa huimia parannuksia sovelluksiin tekoälyn avulla Qualcomm lupaa huimia parannuksia sovelluksiin tekoälyn avulla (28.7.2017 08:31)
Tällä hetkellä näyttäisi olevan melkolailla selvää, että tekoälyssä ja neuroverkoissa on laskennan tulevaisuus. Ainakin Kiinassa aiotaan olla tällä saralla maailman ykkösiä. Rautatason ratkaisuja ....
HTC avasi pelin – Itsenäisesti toimivat VR-lasit tulevat HTC avasi pelin – Itsenäisesti toimivat VR-lasit tulevat (27.7.2017 13:03)
VR-lasien yksi suurimmista kompastuskivistä on ollut vaatimus ulkopuolisille laitteille. Ne eivät ole olleet itsenäisiä koneita, vaan lähinnä lisälaitteita PC- tai konsolipelaamiseen tai vaihtoehtoisesti ....
Kova Nokia-julkistus on pian täällä – Tilaisuus 16. elokuuta Kova Nokia-julkistus on pian täällä – Tilaisuus 16. elokuuta (27.7.2017 12:36)
HMD Global on kutsunut lehdistöä elokuun 16. päivänä järjestettävään tilaisuuteen. Kutsukirjeessä todetaan suoraan, että lehdistötilaisuudessa aiotaan esitellä Nokia-puhelimien seuraava "merkkipaalu". ....

Uutisarkisto