*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Hyvää Joulua!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 24.12.2003 11:48 Kommentteja (32)

Hyvää Joulua! AfterDawn.com:n ylläpitotiimi toivottaa käyttäjillemme hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Kuluvan vuoden aikana sivustomme on kasvanut valtavasti sitten viime joulun - mittasipa kasvua miten tahansa. Tästä kuuluu suuri kiitos teille, käyttäjämme. Kiitos!
Vuosi 2004 tuo paljon uudistuksia mukanaan, kuten esimerkiksi uuden sivuston ulkoasun myös suomenkieliselle puolellemme. Uusi ulkoasuhan on ollut nähtävillä nyt muutaman päivän ajan englanninkielisellä sivustollamme.

Uuden sivuston julkistuksen myötä päätimme myös arpoa käyttäjiemme kesken 10 T-paitaa. Arvonta on avoin kaikille käyttäjillemme - luonnollisesti myös Teille, jotka käytätte suomenkielistä sivustoa! Arvontaan voit osallistua jättämällä kommentin v3 -julkaisu-uutiseen englanninkielisellä puolellamme.

AfterDawn.com:n puolesta,
   Jari Ketola

Edellinen Seuraava  

32 kommenttia

124.12.2003 11:56

Kiitokset koko AfterDawn.com:n porukalle. Oikein hyvää joulua minunkin puolesta!

224.12.2003 12:14

Ja moderaattori kiittää kaikkia sääntöjä noudattaneita ja toivottaa tervetuloa uudelleen (moderoitavaksi) ;-) Hyvät joulut ja uudet vuodet.


Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/

324.12.2003 12:23

hyvää joulua vaan

424.12.2003 12:33

Oikein hyvää ja rauhallista Joulua kaikille. Eikä sitten juoda ilolientä liiaksi asti ;)

524.12.2003 13:41
Juhnu
Inactive

Mahtavaa joulua Afterdawnin porukalle ja erittäin hilpeää uuttavuotta :D

624.12.2003 13:44

Joo hyvää joulua ja iloista uutta vuotta täältäkin.

724.12.2003 14:26
Adder_78
Inactive

Hyvät Joulut ja uudet vuodet kaikille!

824.12.2003 14:54

Oikein hyvää joulua ja iloista uutta vuotta tasapuolisesti kaikille!!


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

924.12.2003 15:26

Hyvää Joulua ja parempaa tulevaa vuotta :-)

1024.12.2003 16:44

Jouluja vaan kaikille !

1124.12.2003 17:05

Hyvää joulua vaan ylläpidollekkin. Moneen ongelmaan on ratkaisu löytynyt sivustonne avulla.

1224.12.2003 17:18

Kiitos ylläpidoole mielenkiintoisesta vuodesta!

1324.12.2003 17:28

sitä samaa

1424.12.2003 17:28

sitä samaa

1524.12.2003 17:44

Hyvää joulua vaan minultakin kaikille.

1624.12.2003 18:04
Varmint
Inactive

Hyvää Joulua kaikille minunkin puolesta.

1724.12.2003 18:37

Erittäin rauhaisaa joulua, ja Railakasta uutta vuotta kaikille!

1824.12.2003 18:38
69theye
Inactive

Hassua joulua kaikille.

1924.12.2003 19:10

2024.12.2003 20:02

Photoshop rules :P

2125.12.2003 7:25

joulua hela porukalle

2225.12.2003 12:32

GJ vaan ens vuodellekki :)

2328.12.2003 19:37

Hywää Uutta Wuotta !!

2431.12.2003 6:09

Uutta Vuotta kaikille!!!!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 4.1.2004 @ 11:49

2531.12.2003 7:45

Hyvää Uutta Vutotta kaikille :)

2631.12.2003 7:53

NO pieni virhe aina sattuu silloin tällöin!?? Hyvää Uutta Vuotta kaikille !!!! :)

2731.12.2003 17:59

Vähän tulee myöhässä, mutta tähän on hyvä sisällyttää samalla: H y v ä ä J o u l u a ja R e m p s e ä ä u u t t a v u o t t a ! ! ! ! 1 1

2831.12.2003 18:22

Hyvää vuotta 2004 kaikille tasapuolisesti

2931.12.2003 23:18

hyvää alkanutta vuotta afterdawnin porukoille

302.1.2004 6:33

No Nyt voin toivottaa hyvää uutta vuotta kaikille! Voitin nimittäin T-paidan! Hyvää uutta vuotta!!! Vähän myöhässä....

313.1.2004 19:03
pekkama
Inactive

Hyvää alkanutta vuotta kaikille

323.1.2004 21:05

hihi

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto