*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin tietokantapalvelin formatoitu, iso kiitos ISP:llemme

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 22.12.2003 13:50 Kommentteja (17)

Loistavaa tilanneanalyysikykyä osoittava palveluntarjoajamme, ilman sen kummempaa tiedottamista AfterDawnin ylläpidon suuntaan, irrotti pari tuntia sitten tietokantapalvelimemme verkosta ja formatoi sen.
Tämän hienon palveluksen ansiosta kaikki keskustelualueiden viestit, uutiset, uudet käyttäjät, softapäivitykset ja muu kannassa sijaitseva tieto katosi lopullisesti. Viimeisin varmuuskopio tiedoista on kahden päivän takaa, joka on nyt asennettu toiselle palvelimelle, joten kaikki 20.12 - 22.12. välillä kirjoitetut viestit, jne ovat kadonneet bittiavaruuteen lopullisesti.

Vielä pienet aplodit hyvälle yhdysvaltalaiselle palvelukulttuurille hyvin-pian-entisen palveluntarjoajamme muodossa.

-Petteri Pyyny
http://AfterDawn.com/

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

122.12.2003 14:45

Ei muuta kuin vahingonkorvaushakemus menemään.

222.12.2003 14:55
jeppe
Inactive

huh.. ihmettelinkin kun yritin kattoa oliko kukaan vastannut kysymykseeni, mutta keskustelualueella silmikkoon iski pelkkää valkoista. Oliko tohon muka olevinaan joku syy? Mielenkiintoista olisi myös tietää, mikä on isp:n vastuu moisesta sekoilusta. Ei v###U!!!

322.12.2003 14:57

sori!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.12.2003 @ 14:59

422.12.2003 14:59

no tämähän on loistavaa, voi hitto!! Nyt tyypit, joille just on vastannu ja neuvonu eikä o ehtiny lukee vielä viestii, ni kysyy taas samat kysymykset uudelleen :(

522.12.2003 15:10

BittiTonttujen jouluyö Melody: Vilhelm Sefve Lyrics: Featuring Alfred Smedberg Soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu, väki nukkuu. Öitten varjoon bittitouhu hukkuu, touhu hukkuu. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Tonttujoukko silloin varpahillaan, varpahillaan varovasti hiipii alta sillan, alta sillan. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Bittiruokaa tarjois kunnon väki, kunnon väki, raoistansa sen myös tonttu näki, tonttu näki. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Pöydän päälle veitikkaiset rientää, veitikkaiset formatoi koneen ja juottaa lientä, juottaa lientä. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Harmia on siinä monenlaista, monenlaista. Kuiske kuuluu: "Miltä bootti maistaa, bootti maistaa?" Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Sitten leikitellään koneen alla, koneen alla kunnes karkaa bitti taivahalla, taivahalla. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Anteeksi, mutta en voinut vastustaa runosieluni sykintää... Kaikesta harmista huolimatta Hyvää joulua :)

622.12.2003 15:40

Olisi edes Suomalainen ISP niin voisin boikotoida paremmin. D;

722.12.2003 15:55

tylsistynyt kaveri voisi käydä googlen cachea kurkkaamassa ja pelastaa kaiken mitä voi, olettaen että google on indeksoinut afterdawnia viimepäivinä.

822.12.2003 16:51

Onkohan tolla formatoinilla jotain tekemistä kanssa, kuin yrittää kirjautua tänne en pysy kirjautuneena .

922.12.2003 17:52

Niinpäs tuo näyttää olevan. Tänään alkuillasta tuota ongelmaa ei ollut. Olin jo tyytyväinenkin, kun tuo kirjautumisbugi oli korjattu.

1022.12.2003 18:19

En onnistu itse tuota ongelmaa saamaan aikaiseksi. Oletteko koettaneet kirjautua ulos ja uudestaan sisään esim. englanninkielisen sivuston kautta?


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

1122.12.2003 18:46

Jos kirjaudun enkkupuolella sisään, loggaustieto EI siirry vaihdettaessa suomi-puolelle. Jos kirjaudun suomi-puolella sisaan, loggaustieto siirtyy myös enkkupuolelle. Kummassakin tapauksessa "keskustelu"-osiossa lukee "kirjaudu sisään", vaikka olisinkin sisäänloggautuneena. Tuosta on ollut juttua jo aikaisemminkin http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/36054 .

1223.12.2003 10:12

Ongelma ei varmaankaan ilmene englanninkielisissä foorumeissamme? Käsittääkseni proxy-ongelma on korjattu myös suomifoorumeissa aikaa sitten, mutten pysty tuota nyt heti varmistamaan. Enkkupuolen login ei siirry suomipuolelle, koska englanninkielinen sivusto käyttää ainoastaan uudentyyppistä käyttäjätunnistusta. Suomipuoli käyttää vielä molempia sekaisin.


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

1323.12.2003 10:45
Adder_78
Inactive

Olisko sulla pelttu palomuurissa/selaimessa keksit blokattuna?

1423.12.2003 11:11

Mikä on ISP? :O

1523.12.2003 11:18

Internet Service Provider


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

1628.12.2003 7:06

Joo. Meikäläisellä on yleensäottaen hyvin tiukka "keksipolitiikka", mutta afterdawn.com EI OLE blokattu. Mutta ei tuo ns ongelma haittaa, onhan tuota jo yli puoli vuotta siedetty.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 28.12.2003 @ 07:17

171.1.2004 10:04

no onneksi oli VARMUUSKOPIOT ainakin jotain positiivista ajattelua :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Käytätkö Lumiaa? Messenger lopettaa toimimisen tällä viikolla Käytätkö Lumiaa? Messenger lopettaa toimimisen tällä viikolla (28.3.2017 12:30)
Facebook on lähettänyt sähköpostia käyttäjilleen, jotka käyttävät yhtiön omistamaa Messenger-pikaviestintä Windows Phone 8.1 -laitteilla. Sähköpostisa kerrotaan, että sovellus lopettaa toiminnan ....
6 kommenttia
Isoisä selvisi 8-vuotiaan takomasta luottokorttilaskusta – Google korvaa kaiken Isoisä selvisi 8-vuotiaan takomasta luottokorttilaskusta – Google korvaa kaiken (28.3.2017 11:31)
Google on heltynyt korvaamaan 8-vuotiaan Clash Royale -pelissä tekemän 6400 euron luottokorttilaskun. Pojan äidin mukaan ilman korvausta perhe olisi joutunut etsimään uuden asunnon. Massiivinen ....
Musk aikoo seuraavaksi kehittää aivotietokoneen Musk aikoo seuraavaksi kehittää aivotietokoneen (28.3.2017 10:51)
Elon Musk on miljoonan idean mies, joka tuntuu tarttuvan kiinni yhä utopistisimmista projekteista. Wall Street Journalin mukaan Musk aikoo seuraavaksi kehittää teknologiaa, jonka avulla aivoihin ....
Sääntö-Saksa iskee: YouTube-kanavan on hankittava viranomaisilta lähetyslupa Sääntö-Saksa iskee: YouTube-kanavan on hankittava viranomaisilta lähetyslupa (28.3.2017 09:55)
Kun uusi tekniikka tai uudet toimintatavat kohtaavat vanhan maailman lainsäädännön, niin tuloksena syntyy helposti absurdeja tilanteita. Tästä hyvänä esimerkkinä tuore tapaus Saksasta. Saksalaisten ....
3 kommenttia
Bungie valmistautuu Destiny 2:n julkaisuun – Markkinointikampanja lähti käyntiin Bungie valmistautuu Destiny 2:n julkaisuun – Markkinointikampanja lähti käyntiin (28.3.2017 09:38)
Bungie ja Activision ovat aloittaneet Destiny 2:n kiusoittelukampan Twitterissä julkaistulla viestillä. Markkinointikampanja lähti käyntiin yksinkertaisella kuvalla, jossa näkyy Destiny-teksti ....

Uutisarkisto