*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Winamp v5.0 julkaistu

Kirjoittaja Jari Ketola @ 16.12.2003 12:27 Kommentteja (21)

Winamp v5.0 julkaistu Nullsoft on viimein julkaissut lopullisen version Winamp v5.0 audio- ja videosoittimestaan. Kauan odotettu versio yhdistää Winamp v2:n ja v3:n parhaat puolet.
Nätin ulkoasun lisäksi ohjelma sisältää myös käteviä ominaisuuksia, kuten Winamp Media Libraryn.

Imuroi Winamp v5.0

Edellinen Seuraava  

21 kommenttia

116.12.2003 13:19

Onkohan toi yhtään kevyempi ku jo aikesemmin julkastu beta versio?

216.12.2003 13:25
HXH
Inactive

Mä pysyn edelleen Apollossa. Se on ihan hyvä...

316.12.2003 13:42

hmm...kaipa tämä kokeilemisen arvoinen on, eikun lataukseen, saahan sen poistettua ellei tykkää :) Millaisia kokemuksia porukoilla on tästä uudesta versiosta?


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

416.12.2003 14:15
yomannain
Inactive

pöh pöh, kyllä winamp v2 on edelleen paras!!

516.12.2003 15:16

Hyvin mulla toimiii toi WinAmp 5. Ei mitään ongelmia.

616.12.2003 16:11
Latexxx
Inactive

Kyllä foobar2000 vielä tämän pieksee.

716.12.2003 18:53

1by1 on ykkönen keveydessä ja yksinkertaisuudessa, tämä 5 winamp on turhan sekava edelleen, wmp 9. 0 on selkeempi, kun tarviin winamppia käytän 2 veetä

816.12.2003 19:31

On kai tää parempi, kun Winamp3, mutta joo kyllä see Foobar2000 on ykkönen. Classic skinia käyttämällä tästä saa wa2:n. Joidenkin mielestä paras playeri on se, johon löytyy hienoimmat skinit...

917.12.2003 6:49
pekkama
Inactive

Winamp on ehdottomasti paras mielestäni

1017.12.2003 7:10

Mä siirryin kyllä nyt käyttämään tätä, ennen tuli käytettyä 2:s versiota... Kolmonen oli kauhea, mutta tässä versiossa ovat nullsoftin pojat oppineet virheistään... No, eihän tämä mikään kevein ole, vertaa johonkin foobar:iin, mutta ei mulla ainakaan koneteho lopu... Makuasia kuitenkin on, tykkääkö vai ei...

1117.12.2003 8:27

missä on winamp 4?

1217.12.2003 8:33

tämähän on winamp 2+3.. eli parhaat puolet molemmista versiosta...

1317.12.2003 8:34

Winamp 2 + 3 = Winamp 5 Kyllähän tämä uusi tuolla uudella skinillä on törkeän raskas pienellä koneella, mutta classic skinillä taas aika normaali versio 2. En näe henk.koht. syytä vaihtaa Winamp 2.X -> Winamp 5, joten 2.91:ssä pysytään...


Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/

1417.12.2003 9:00

Vähän offtopic:ia! Eli onko jollain tietoa mistä saan muutettua winamp5:ssa kaijutin järjestelmää!? Eli eipä toista kun etukajareista musaa! winamp3 osasi soittaa heti kaikista viidestä! Esim. media player soittaa kaikista kajareista! Missä voin muuttaa winamp5 systeemiä että soittaisi kaikista! Kiitos!

1517.12.2003 11:26
HXH
Inactive

Jotkut kehuu winamppia parhaaks vaik ei oliskaan muita ohjelmii kokeillu...

1617.12.2003 13:36
Latexxx
Inactive

Verrattune foobariin tästä puuttuu myös esimerkiksi ssrc, jonka avulla toteutettu äänen resamplaus 48 kHz:n tuo paremman äänenlaadun kaikille ac-97 -hommeleita käyttäville äänikorteille(kaikki SbLivet ja käytännössä kaikki integroidut äänipiirit).

1717.12.2003 18:13

No kertokaapa ne WA5.0:sta puuttuvat asiat kehittäjille sitten... ;)

1818.12.2003 11:42

Eihän ne koneen tehot lopukkaan, mutta on todella typerää, kun "parhaimassa" taupauksessa käyttöliittymä ja muu silmänruoka vie kymmeniä prosentteja tehosta. Foobar2000 ei käytä prosenttiakaan tehoista mp3:sten pyörittämiseen(esim. Duron 950:llä), losless formaatit vie sitten vähän enemmän.

1918.12.2003 13:46

Onkos sillä nyt niin hirveemmin merkitystä, kun kuitenkin kone on lähes kokoajan idle tilassa, niin vähän prossua käytettäisiinkin.(pitää sitä kalliilla ostettua prosessoria käyttää johonkin) Sitten kun alkas viemään jotain yli 50% tehoista, niin sitten voisi häiritä. Mutta alle sen, niin ei ole mitään merkitystä...

208.1.2005 12:27
autot
Inactive

mistähän saa sellasen winampin mitä dj käyttää...

218.1.2005 12:36
autot
Inactive

mistähän saa sellasen winampin mitä dj käyttää...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto