*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Poika tuli!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 2.12.2003 03:17 Kommentteja (21)

AfterDawnin ylläpito onnittelee erittäin lämpimästi Hannua (aD:n adminia 'krimua') ja Katjaa heidän toisen lapsensa johdosta!

Edellinen Seuraava  

21 kommenttia

12.12.2003 2:26

Onneksi olkoon uuden nahkavekkarin johdosta!

22.12.2003 5:28

Jee uusi käyttäja afterdawniin :)

32.12.2003 5:52

Onnea!!


--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/

42.12.2003 8:04
Adder_78
Inactive

Onneksi olkoon!

52.12.2003 9:00
reiska62
Inactive

moikka vaan.Meilläkin on pikku Jenna 4kk vanha.on rakas..ooteltiin 6pitkää vuotta..sydänkäpy on.Kyllä on mukavaa ja kivvoo.Onnea pojalle ja perheelle.Reiska :Miia ja Pikku Jenna 4kk:)

62.12.2003 10:01

Onnittelut myös täältä :D

72.12.2003 10:06

Onnea !

82.12.2003 10:24

GL vaan :)

92.12.2003 10:41
pekkama
Inactive

O N N E A

102.12.2003 10:49

Onnittelut <:o)

112.12.2003 12:07

Onnea vaan! =D

122.12.2003 14:04

Onnea vaan Hannun perheelle!

132.12.2003 14:30

Paljon ONNEA teille !!

142.12.2003 17:21

saako nimeä udella? onnea perheenlisäyksestä.

152.12.2003 17:24
Varmint
Inactive

Onneksi olkoon!

163.12.2003 9:52

Onneksi olkoon!

173.12.2003 12:31

onnea

183.12.2003 18:16
reiska62
Inactive

joo..Tyttömme on Jenna Josefiina Nykänen!Jokeltaa,,syö jo soseita kyllä olen ylpeä ja sietääkin olla..kaikkea hyvää sinne teille ja kaikille.reiska

193.12.2003 18:21
reiska62
Inactive

Koska onen tytöstämme sekaisin ja aika uusi netti juttu..siis käyttänyt vain 3-4kk tätä ..uusia asioita on paljon.Mitä tämäkin ohjelma sisältää..tyhmää kysyä mutta oletteko täällä usein ja mitä vois löytää täältä ja taitaa olla aika laaja tiedosto.

203.12.2003 19:03

Onneksi olkoon!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.12.2003 @ 19:06

213.12.2003 21:06

\o_[ONNEA]_o/

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.12.2003 @ 21:08

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Näin estät henkilöitä WhatsAppissa Näin estät henkilöitä WhatsAppissa (9.12.2016 14:01)
Mikäli et halua enää vastaanottaa puheluita tai tekstiviestejä WhatsApp-kontaktiltasi, voit estää yhteystiedon erittäin helposti. Kun asetat henkilölle eston WhatsAppissa, hän ei enää näe viimeksi ....
Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa (9.12.2016 11:58)
Jos WhatsAppissa estämältäsi henkilöltä alkaa tulla häirikköpuheluita ja -tekstiviestejä tai olet joutunut esimerkiksi aggressiivisen telemarkkinoinnin maalitauluksi, voi omaa arkea helpottaa ....
Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
2 kommenttia
Onko maailman kuumin startup pelkkä kupla? Epäilyt Magic Leapiä kohtaan kasvavat Onko maailman kuumin startup pelkkä kupla? Epäilyt Magic Leapiä kohtaan kasvavat (9.12.2016 08:40)
Floridalaiseen Magic Leap -kasvuyrityksen kehittämiin mixed reality -laseihin on ladattu kovia odotuksia – kenties liiankin suuria. The Informationin paljastamien tietojen mukaan Magic Leap ....

Uutisarkisto