*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Poika tuli!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 2.12.2003 03:17 Kommentteja (21)

AfterDawnin ylläpito onnittelee erittäin lämpimästi Hannua (aD:n adminia 'krimua') ja Katjaa heidän toisen lapsensa johdosta!

Edellinen Seuraava  

21 kommenttia

12.12.2003 2:26

Onneksi olkoon uuden nahkavekkarin johdosta!

22.12.2003 5:28

Jee uusi käyttäja afterdawniin :)

32.12.2003 5:52

Onnea!!


--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/

42.12.2003 8:04
Adder_78
Inactive

Onneksi olkoon!

52.12.2003 9:00
reiska62
Inactive

moikka vaan.Meilläkin on pikku Jenna 4kk vanha.on rakas..ooteltiin 6pitkää vuotta..sydänkäpy on.Kyllä on mukavaa ja kivvoo.Onnea pojalle ja perheelle.Reiska :Miia ja Pikku Jenna 4kk:)

62.12.2003 10:01

Onnittelut myös täältä :D

72.12.2003 10:06

Onnea !

82.12.2003 10:24

GL vaan :)

92.12.2003 10:41
pekkama
Inactive

O N N E A

102.12.2003 10:49

Onnittelut <:o)

112.12.2003 12:07

Onnea vaan! =D

122.12.2003 14:04

Onnea vaan Hannun perheelle!

132.12.2003 14:30

Paljon ONNEA teille !!

142.12.2003 17:21

saako nimeä udella? onnea perheenlisäyksestä.

152.12.2003 17:24
Varmint
Inactive

Onneksi olkoon!

163.12.2003 9:52

Onneksi olkoon!

173.12.2003 12:31

onnea

183.12.2003 18:16
reiska62
Inactive

joo..Tyttömme on Jenna Josefiina Nykänen!Jokeltaa,,syö jo soseita kyllä olen ylpeä ja sietääkin olla..kaikkea hyvää sinne teille ja kaikille.reiska

193.12.2003 18:21
reiska62
Inactive

Koska onen tytöstämme sekaisin ja aika uusi netti juttu..siis käyttänyt vain 3-4kk tätä ..uusia asioita on paljon.Mitä tämäkin ohjelma sisältää..tyhmää kysyä mutta oletteko täällä usein ja mitä vois löytää täältä ja taitaa olla aika laaja tiedosto.

203.12.2003 19:03

Onneksi olkoon!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.12.2003 @ 19:06

213.12.2003 21:06

\o_[ONNEA]_o/

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.12.2003 @ 21:08

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Testissä Roccatin pöytätilaa säästävä mekaaninen näppäimistö Suora FX Testissä Roccatin pöytätilaa säästävä mekaaninen näppäimistö Suora FX (19.1.2017 20:08)
Edellinen Roccatilta testissä ollut pelinäppäimistö oli Ryos MK FX, joka muistutti ulkomuodoltaan lähinnä scifi-sarjojen avaruusaluksen hallintakonsolia. Suora FX tähtää toiseen ääripäähän, ....
Vuotokuva tarjoaa uuden näkymän mahdollisesta Galaxy S8:n etupaneelista Vuotokuva tarjoaa uuden näkymän mahdollisesta Galaxy S8:n etupaneelista (19.1.2017 19:07)
Galaxy S8:n vuotokuvia on levinnyt viimeisten viikkojen aikana verkossa runsaanlaisesti, mutta tässä vaiheessa yhtäkään kuvaa ei ole pidetty kovinkaan suurella varmuudella aitona laitteena – ....
Yli 100 000 kuvaa Suomen historiasta julkaistiin vapaasti käytettäväksi Yli 100 000 kuvaa Suomen historiasta julkaistiin vapaasti käytettäväksi (19.1.2017 18:36)
Museoviraston on julkaissut digitoimansa yli 100 000 kuvaa kaikkien vapaasti käytettäväksi. Kuvat on lisensoitu CC BY 4.0 -linsessillä, joten niitä voi käyttää vapaasti missä tarkoituksessa ....
Netflix kasvaa hurjaa vauhtia – 100 miljoonan tilaajan raja lähestyy Netflix kasvaa hurjaa vauhtia – 100 miljoonan tilaajan raja lähestyy (19.1.2017 15:42)
Netflixin räjähdysmäiselle kasvulle ei näytä tulevan loppua. Yhtiön suoratoistopalveluun liittyi viime vuoden lopulla yhteensä yli seitsemän miljoonaa uutta tilaajaa, joista yli viisi miljoonaa ....
Google ja murhasta tuomittu suomalainen kiistelevät hakutuloksista Google ja murhasta tuomittu suomalainen kiistelevät hakutuloksista (19.1.2017 12:51)
Google aikoo valittaa Helsingin hallinto-oikeuden päätöksestä korkeimpaan hallinto-oikeuteen jutussa, jossa hakukoneyhtiötä vaaditaan poistamaan hakutuloksista murhasta syytetyn henkilön tietoihin ....

Uutisarkisto