*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Levy-yhtiöt haastavat ISP:n työntekijöitä

Kirjoittaja Jari Ketola @ 15.11.2003 01:20 Kommentteja (9)

Australialaisen MP3-sivuston, mp3s4free.net:n ympärillä tapahtuu edelleen. Tällä kertaa levy-yhtiöt ovat keksineet haastaa oikeuteen mp3s4free.net:lle sivutilan myyneen Com-Cenin työntekijöitä.
Levy-yhtiöiden tulkinnan mukaan ISP:n työntekijät ovat henkilökohtaisesti vastuussa asiakkaistaan. Näinollen syytteeseen joutuivat kaksi Com-Cenin johtajaa, sekä yksi työntekijä. Chris Takoushis, joka oli yhteydessä mp3s4free.net:n ylläpitäjään tunnuksen hallintaan liittyvissä asioissa.

Ei voi kuin ihmetellä levy-yhtiöiden toiminnan röyhkeyttä. Asunnonomistajien kannattaa olla varuillaan -- tarkista ehdottomasti, ettei vuokralaisesi vain harrasta piratismia. Pian istut linnassa, kun olet mennyt tukemaan rikollista toimintaa!

Päätä itse, itkeäkö vaiko nauraa:
ZDNet Australia

Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

115.11.2003 1:53

Siis ei jumalauta miten uskomattomaksi tämä vielä menee!?!?

215.11.2003 1:57
pelles
Inactive

kyl mua alko ainaki heti pelottaan.. poistin koneelta kazaat winmx dceet nerot ja kaikki muut ohjelmat.. jätin vaan wordin.. :)

315.11.2003 18:22

Oliskohan aika ottaa itseään niskasta kiinni ja yrittää toteuttaa laajamittainen viihdealaan liittyvä ostoboikotti??? Ei se nyt niin mahdoton olis nykyaikana järjestää globaalisti. Ajatelkaas jos vaikka 30-40% maksajan roolissa olevia ihmisiä saataisiin boikotoimaan noiden tuotteita vaikkapa 3 viikoksi. Menis viihdeteollisuudella ihmettelyks hetkeksi.

415.11.2003 20:59

Menee kyllä jo pelleilyksi tämäkin touhu :( On jo kumma että noikin vielä menee läpi, huh huh..

516.11.2003 5:52
Dejavoo
Inactive

Joo, ja mulla jäi koneelle vain pelkkä windows... :)

616.11.2003 10:25

Kyllä tässä pitäisi jonkinnäköiseen boikottiin ryhtyä. Kyllä toi levy-yhtiöiden touhu niin röyhkeäksi jo menee.

716.11.2003 13:38

tätä boikottia olen pitänyt yllä jo jokusen vuoden. helpompi kun hakee kavereilta kaiken lainaan ja varmuuskopio md.lle.

817.11.2003 4:11

No mä olen jo teitä kaikkia edellä ja olen boikotoinu viihdealaa jo pitkään... Mutta se saatta jopa johtu siitä että ne on vähän ylihinnotellu itsensä minun lompakolle =)

917.11.2003 7:10

Täällä myös ollaan boikotoitu levy/elokuva yhtiöitä jo vuosia! Varsinkin opiskelijoille elokuvat ja levyt on ihan liian kalliita. Kaikki joukolla mukaan boikottiin! Kavereilta on aina saanu `lainaan´ kaiken mitä on tarvinnu kattoo ja kuunnella.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto