*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 250'000 viestiä keskustelualueilla

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 21.9.2003 16:05 Kommentteja (12)

Eilen AfterDawn.com saavutti yhden, ainakin ylläpidon mielestä, merkittävän rajapyykin, kun keskustelualueillemme kirjoitettiin sen historian 250'000:s viesti.
Keskustelualueemme avattiin vuoden 2001 helmikuussa nykyisessä muodossaan ja sen jälkeen niiden kasvu on ollut välillä suorastaan henkeäsalpaavaa. Tällä hetkellä keskustelualueidemme kokonaisuus muodostuu kolmesta isommasta osa-alueesta: englanninkielisestä forumistamme, suomenkielisestä forumistamme sekä DVDXCopyn forumeista. Näistä suurin on selkeästi englanninkielinen forumimme, joka sisältää nyt reilu 150'000 viestiä. DVDXCopy ja suomenkielinen forum jakavat kakkossijan, molemmista viestejä löytyy noin 50'000kpl.

Nykyisellä tahdilla, yhteenlaskien kaikki keskustelualueemme, sivuillemme tulee uusia viestejä noin 700kpl joka ikinen päivä. Rekisteröityneitä käyttäjiä sivuillamme on nyt noin 84'000kpl ja viestiketjuja keskustelualueilta löytyy tasan tarkkaan 50'000kpl.

Haluamme kiittää teitä, rakkaat käyttäjämme, mahtavasta tuestanne sivustollemme ja keskustelualueillemme! Ilman teitä tätäkään rajapyykkiä ei olisi saavutettu. Kiitos.

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

121.9.2003 16:41

Kiitokset kaikille ylläpitäjille, moderaattoreille, oppaiden kirjoittajille, kaikille jotka ovat pitämässä tätä sivustoa "ajan hermolla".

221.9.2003 18:10
Adder_78
Inactive

Aikamoinen kasa viestejä...

321.9.2003 19:00

Jes!! hyvä me :) tosiaan kiitokset dRd / modet ja muut AD:n "jäsenet" hyvästä saitista! Ja ei muuta kun eteenpäin kohti seuraavaa paalumerkkiä :)


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

421.9.2003 21:46

Tämähän on tietysti täysin tarpeetonta sälätietoa, mutta kuka tuo onnellinen 250 000:n viestin kirjoittaja oli ja ssako ko persoona jonkin ihme palkinnon, kuten esim ad:n poppoo hänen luoksensa päiväksi kännäämään jne?:)

521.9.2003 22:14

Juu Kiitokset ylläpitäjille!!!todella hyvästä saitista:)

621.9.2003 22:44

Easycola: Heh, hyvä kysymys ja piti ottaa oikein selvää, kyseessä oli n00b englanninkielisten forumeiden käyttäjä ja ko. postaus oli kokonaisuudessaan tämä Hey pplz...im new to this forum...i have a ps2 and i want to get it chipped so i can play backups...but i need to noe what chip is best to buy...and how do i burn the ps2 games (how do i copy them)...i also want to noe whether i can still play online when i have the chip...there are so many chips and i dont noe what is fake and what is real...?? plz help im new to this stuff..sorriz x.X i would greatly appreciate anyones help =] Ja palkintoa ei tästä päätetty antaa, vaikka yksi "isoista merkkipaaluista" olikin. Jospas odotellaan se miljoona ja sendataan allekirjoitettu T-paita tai jotain ;-)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.9.2003 @ 22:47

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

722.9.2003 6:15

Suuret kiitokset vain minunkin puolesta tästä saitista! Jatkakaa vain samaan malliin :)

822.9.2003 12:39

Joo, hyvä saitti tää on. Oon nimittäin saanu moneen kysymykseen vastauksen ja mikä parasta täällä ne vastaukset on asiallisia eikä mitään "vi*** ääliö" tyylisiä vastauksia...

922.9.2003 14:38

Hyvä me :)

1022.9.2003 18:19

Bueno!, avot!,hurrah!, hastala pasta!, Whoooah!, Ey! jne. Kiitokset päälle Muchos gracias, tack sa mycket, taaank juuu! ja viimeisinpänä (vaan ei vähäisimpänä) kiitti perkeleesti! (sensuuri pilaisi tunnelman) PS. Voi tuota tulla muutenkin ryyppäämään. Tervetuloa vaa :)

1123.9.2003 11:19
Varmint
Inactive

Kiitokset todellakin koko AD:een poppoolle mahtavasta saitista :)

1227.9.2003 4:41

kyllä tää paikka on paras suomenkielinen keskustelu alue =)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kumpi kannattaa ostaa, Nokia 8 vai OnePlus 5? Kumpi kannattaa ostaa, Nokia 8 vai OnePlus 5? (17.8.2017 14:26)
HMD Globalilta on viime vuoden lopusta lähtien odotettu kieli pitkällä lippulaivapuhelinta, joka näyttäisi millaista rautaa Nokia-puhelimet parhaimmillaan ovat. Sellainen puhelin esiteltiin ....
7 kommenttia
Apple pistää rahat pöytään – Hyökkää Netflixiä vastaan omilla tuotannoilla Apple pistää rahat pöytään – Hyökkää Netflixiä vastaan omilla tuotannoilla (17.8.2017 11:52)
Apple aikoo sijoittaa tulevan vuoden aikana miljardi dollaria TV-ohjelmien hankintaan ja tuotantoon, kertoo Wall Street Journal. Yhtiö on jo pidemmän aikaa puhunut palveluliiketoiminnan kasvattamisesta, ....
1 kommentti
Tältä näyttää LG:n V30 – Yksi syksyn kiinnostavimmista älypuhelimista Tältä näyttää LG:n V30 – Yksi syksyn kiinnostavimmista älypuhelimista (17.8.2017 11:08)
Useiden Android-vuotojen takuuvarma lähde, Evan Blass, on julkaissut Twitter-tilinsä kautta lehdistökuvan myöhemmin tässä kuussa esiteltävästä LG V30 -lippulaivapuhelimesta. Kuten odottaa saattoi, ....
Teknologiayhtiöt nousivat vastarintaan – Siivoavat valkoisen ylivallan kannatuksen piiloon Teknologiayhtiöt nousivat vastarintaan – Siivoavat valkoisen ylivallan kannatuksen piiloon (17.8.2017 09:41)
Yhdysvalloissa poliittinen keskustelu on kiihtynyt Charlottesvillen levottomuuksien seurauksena. Virginialaiseen kaupunkiin julistettiin hätätila äärioikeiston mielenosoituksen takia, jotta ....
3 kommenttia
Tässä on uusi Nokia 8 – Lippulaiva kaksoiskameralla Tässä on uusi Nokia 8 – Lippulaiva kaksoiskameralla (16.8.2017 22:03)
HMD Global on laajentanut Android-pohjaisten Nokia-puhelimien valikoimaa neljännellä mallilla. Uusi Nokia 8 edustaa yhtiön tuoteportfolion ylempää hintaluokkaa ja sen luvataan haastavan muut ....
3 kommenttia

Uutisarkisto