*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 250'000 viestiä keskustelualueilla

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 21.9.2003 16:05 Kommentteja (12)

Eilen AfterDawn.com saavutti yhden, ainakin ylläpidon mielestä, merkittävän rajapyykin, kun keskustelualueillemme kirjoitettiin sen historian 250'000:s viesti.
Keskustelualueemme avattiin vuoden 2001 helmikuussa nykyisessä muodossaan ja sen jälkeen niiden kasvu on ollut välillä suorastaan henkeäsalpaavaa. Tällä hetkellä keskustelualueidemme kokonaisuus muodostuu kolmesta isommasta osa-alueesta: englanninkielisestä forumistamme, suomenkielisestä forumistamme sekä DVDXCopyn forumeista. Näistä suurin on selkeästi englanninkielinen forumimme, joka sisältää nyt reilu 150'000 viestiä. DVDXCopy ja suomenkielinen forum jakavat kakkossijan, molemmista viestejä löytyy noin 50'000kpl.

Nykyisellä tahdilla, yhteenlaskien kaikki keskustelualueemme, sivuillemme tulee uusia viestejä noin 700kpl joka ikinen päivä. Rekisteröityneitä käyttäjiä sivuillamme on nyt noin 84'000kpl ja viestiketjuja keskustelualueilta löytyy tasan tarkkaan 50'000kpl.

Haluamme kiittää teitä, rakkaat käyttäjämme, mahtavasta tuestanne sivustollemme ja keskustelualueillemme! Ilman teitä tätäkään rajapyykkiä ei olisi saavutettu. Kiitos.

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

121.9.2003 16:41

Kiitokset kaikille ylläpitäjille, moderaattoreille, oppaiden kirjoittajille, kaikille jotka ovat pitämässä tätä sivustoa "ajan hermolla".

221.9.2003 18:10
Adder_78
Inactive

Aikamoinen kasa viestejä...

321.9.2003 19:00

Jes!! hyvä me :) tosiaan kiitokset dRd / modet ja muut AD:n "jäsenet" hyvästä saitista! Ja ei muuta kun eteenpäin kohti seuraavaa paalumerkkiä :)


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

421.9.2003 21:46

Tämähän on tietysti täysin tarpeetonta sälätietoa, mutta kuka tuo onnellinen 250 000:n viestin kirjoittaja oli ja ssako ko persoona jonkin ihme palkinnon, kuten esim ad:n poppoo hänen luoksensa päiväksi kännäämään jne?:)

521.9.2003 22:14

Juu Kiitokset ylläpitäjille!!!todella hyvästä saitista:)

621.9.2003 22:44

Easycola: Heh, hyvä kysymys ja piti ottaa oikein selvää, kyseessä oli n00b englanninkielisten forumeiden käyttäjä ja ko. postaus oli kokonaisuudessaan tämä Hey pplz...im new to this forum...i have a ps2 and i want to get it chipped so i can play backups...but i need to noe what chip is best to buy...and how do i burn the ps2 games (how do i copy them)...i also want to noe whether i can still play online when i have the chip...there are so many chips and i dont noe what is fake and what is real...?? plz help im new to this stuff..sorriz x.X i would greatly appreciate anyones help =] Ja palkintoa ei tästä päätetty antaa, vaikka yksi "isoista merkkipaaluista" olikin. Jospas odotellaan se miljoona ja sendataan allekirjoitettu T-paita tai jotain ;-)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.9.2003 @ 22:47

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

722.9.2003 6:15

Suuret kiitokset vain minunkin puolesta tästä saitista! Jatkakaa vain samaan malliin :)

822.9.2003 12:39

Joo, hyvä saitti tää on. Oon nimittäin saanu moneen kysymykseen vastauksen ja mikä parasta täällä ne vastaukset on asiallisia eikä mitään "vi*** ääliö" tyylisiä vastauksia...

922.9.2003 14:38

Hyvä me :)

1022.9.2003 18:19

Bueno!, avot!,hurrah!, hastala pasta!, Whoooah!, Ey! jne. Kiitokset päälle Muchos gracias, tack sa mycket, taaank juuu! ja viimeisinpänä (vaan ei vähäisimpänä) kiitti perkeleesti! (sensuuri pilaisi tunnelman) PS. Voi tuota tulla muutenkin ryyppäämään. Tervetuloa vaa :)

1123.9.2003 11:19
Varmint
Inactive

Kiitokset todellakin koko AD:een poppoolle mahtavasta saitista :)

1227.9.2003 4:41

kyllä tää paikka on paras suomenkielinen keskustelu alue =)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto