*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nero 6:n syväluotaus - osa 2

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 12.7.2003 14:03 Kommentteja (9)

Nero 6:n syväluotaus - osa 2 Koko viikonlopun kestävässä Nero Burning ROM v6:n arvostelussa on tänään vuorossa Neron uusien video-ominaisuuksien tarkastelu.
Otimme tarkempaan analyysiin uuden Nero Vision Express 2-osan uudesta Neron paketista ja katsoimme mitä uutta se tarjoaa ja mitä sillä voi oikein tehdä. Neron arvostelun toisen osan voit lukea englanniksi täältä ja jos et jo ehtinyt tarkastelemaan eilistä osaa, jossa katselimme itse poltto-ohjelman ominaisuuksia, voit lukea artikkelisarjan ensimmäisen osan täältä.

Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

114.7.2003 12:25

ihan ok voinko vaihtaa tämän???

214.7.2003 12:58

Siis haluut vaihtaa nykyisen Neron tähän versioon? Mikset vois vaihtaa, näyttäs olevan hyvin "aloittelijaystävällinen" versio, mitä pikaisesti katoin. Ainoastaan, jos ei haittaa koko. Tämähän on ~330Mb ja nykyinen versio 5 on ~13Mb Ja tiesithän,että version 5 sarjanumero ei toimi version 6 kanssa?

314.7.2003 16:20

tiedn, mutta mistä vaihdan???

414.7.2003 16:49

jaa :) miten ois Ohjauspaneeli -> Lisää tai poista ohjelma -> Nero 5.xx.xx -> Poista.. Sitten asennat sen uuden Neron tilalle. Eli jos levyltä tai imagesta asennat, niin siihenhän tulee valikko mitä osia haluut asentaa (muistaakseni 6 kpl) no listaan ne tähän miten ittellä: 1. Nero 6 Ultra Edition 2. NeroVision Express 2 3. InCD 4 4. EasyWrite Reader 5. NeroMix 6. Contents + Templates siit sit asentelee.. EDIT: Perhana, ku meinas palaa jauhelihatkin pannulle :o)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 14.7.2003 @ 16:52

514.7.2003 17:07

no miltä sivulta

614.7.2003 17:32

jaaha, luulin et sul on se. Tästä ei tietääkseni ole mitään kokeiluversiota, vaan maksullinen ohjelma. Se siitä... Tuolta löydät lisäinfoo, englanniks, hinta ym. Edit: hups, unohtu se linkki eli just toi minkä Jake laitto :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 14.7.2003 @ 18:29

714.7.2003 18:20

v6.0:llaa ei varmastikaan ole vielä monella (poislukien ns. "testaajat" yms. ketkä on saanet sen etukäteen). Hinta ei ole paha ja aion kyllä maksaa rekisteröitymismaksun. aD:sta löytyy hyvää tietoa softasta ja täältä: http://www.nero.com/en/index.html#c1055951946540 Demo versio on tulossa kuten aiemmissakin versioissa..

823.5.2005 4:52
sirkku
Inactive

Latasin tämän Nero 6.6. koneelleni mut en voi käyttää sitä se kun pyytää jotain sarjanumeroa mistä sellaisen saa?

923.5.2005 5:12

Oiskohan se tuosta tuo: Downloadable Serial Number: 59,99 Euro http://www.nero.com/en/catalog.html

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Yksi Pixarin tykätyimmistä animaatioista palaa valkokankaalle, kakkososasta julkaistiin ensimmäinen traileri Yksi Pixarin tykätyimmistä animaatioista palaa valkokankaalle, kakkososasta julkaistiin ensimmäinen traileri (18.11.2017 19:46)
Animaatiostudioista se kuuluisin, Pixar, on julkaissut historiansa aikana valtaisasti huippusuosittuja elokuvia, joista osalle, kuten yhtiön huippusuosioon johdattaneelle Toy Storylle, on julkaistu ....
Kumpi kannattaa ostaa, OnePlus 5T vai Huawei Honor 9 Premium? Kumpi kannattaa ostaa, OnePlus 5T vai Huawei Honor 9 Premium? (18.11.2017 14:06)
Huippupuhelinten hinta alkaa Samsungin ja Applen ykköslaitteissa päästä toiselle tuhannelle, joten on selvää, että tilaa hieman näitä heikommin varustelluille malleille on entistä enemmän. Itseasiassa ....
4 kommenttia
Testissä ketjutettava Wi-Fi-kaiutin Creative Omni Testissä ketjutettava Wi-Fi-kaiutin Creative Omni (18.11.2017 12:37)
Aiemmin kirjoitimme Creativen ensimmäisestä pelinäppäimistöstä. Tällä kertaa testissämme on jälleen jotakin Creativen ensimmäistä, mutta ehkä jotain vähemmän yllättävää, nimittäin kannettava ....
Applen uutuustuote missaa täysin joulusesongin – Myyntiin vasta ensi vuoden alussa Applen uutuustuote missaa täysin joulusesongin – Myyntiin vasta ensi vuoden alussa (17.11.2017 21:18)
Apple aikoo viivästyttää kesällä WWDC-kehittäjätapahtumassa esitellyn HomePod-älykaiuttimen julkaisua ensi vuoden alkuun. Alkuperäisen aikataulun mukaan HomePodin olisi pitänyt tulla myyntiin ensi kuussa. ....
Netflixiltä Star Wars -tähden supersankarielokuva Netflixiltä Star Wars -tähden supersankarielokuva (17.11.2017 19:20)
Kuten monet varmasti ovat huomanneet, niin Netflix pitää kovasti supersankareista. Yhtiöllä on varsin lämmin suhde Marvelin sankareihin, ja Netflixissä onkin tänään julkaistun uuden The Punisher ....

Uutisarkisto