*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nero 6:n syväluotaus - osa 1

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 11.7.2003 17:50 Kommentteja (8)

Nero 6:n syväluotaus - osa 1 AfterDawn.com on yhdessä sisarsaittimme cd-rw.org: nkanssa tehnyt syväluotauksen lähiaikoina julkaistavaan Ahead Softwaren Nero Burning ROM v6:een.
Tänään julkaistussa ensimmäisessä osassa tarkastelemme ohjelman kosmeettisia muutoksia, uutta SmartStart-käynnistyskeskusta sekä itse Burning ROM -poltto-ohjelmaa, joka on edelleen paketin ydin.

Tarkoituksenamme on siis tuoda oikeasti kattava katsaus itse tuotepakettiin, joka on muuttunut valtavasti -- ja toisaalta hyvin vähän -- versiosta 5.5. Emme tyydy vain julkaisemaan kauniita kuvia ohjelmasta, mutta pyrimme myös arvioimaan sitä, mitä "pellin alla" on muuttunut ja ovatko muutokset mielestämme oikeaan suuntaan olevia.

Mutta sen kummemmitta, arvostelun ensimmäinen osa englanniksi löytyy täältä.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

111.7.2003 19:34

Oikeasti ihmetyttää,ettei kukaan ole saanut tehtyä yhtä softaa ,millä polttaa kaikki,jos haluat laittaa vain valokuvia taustamusiikin kanssa levylle niin roxio rulettaa,mikä toimii missä ja kenen soittimessa/tietokoneessa vaan ja tulee saman tien slideshowna.Sitten pitää olla NERO että voi polttaa imageja,eikä sekään polta kaikkia,täytyy myös olla FIREBURNER millä onnistuu bin/cue filujen poltto,puhumattakaan CLONEcd:stä ja yms eri malleja...itsellä käytössä nyt 4 eri poltto softaa...mikä on syvältä

211.7.2003 19:43

nero express rulettaa

311.7.2003 20:07

jaaha, tämän näin keskiviikkona netissä jakelussa :) Koko ihmetytti hieman, ~360Mb

412.7.2003 7:42

minkä ihmeen takia toi on noin iso??

512.7.2003 8:56

Selitys isolle koolle selviää tänään ja huomenna, syväluotauksen kakkos- ja kolmososissa ;-)


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

612.7.2003 13:35

No itselläni koneella Neron joku versio mitä en ees käytä. alcohol 120% vai 125%.ko se on imaget yms tekoon. daemon tools virtuaali asemana helkutin kätevä työkalu ja vanha kunnon fireburner... johan näillä kaiken tekee.

719.7.2003 8:08
roadster
Inactive

Miks pitää miljoonaa softaa? Alcohol 120% polttaa about kaiken ja jos ei kaikkea ni Blindwrite lisäksi..sit mä en keksi enää yleisiä muotoja mitä ei poltettaisi ;) Muuten, nero polttaa myös cue/bin -yhdistelmät.. file-->burn image --> kaikki tiedostomuodot tiedostotyyppiin ja hakee .cue -filun..kyllä palaa.

819.7.2003 8:10
roadster
Inactive

..tuo edellinen kommenttini siis versioon 5.5.10.15, uudemmista ei ole kokemusta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Verkkokauppa.com avaa jättimyymälän Turun lähelle Verkkokauppa.com avaa jättimyymälän Turun lähelle (20.10.2017 17:28)
Heinä-syyskuun tuloksen julkistanut Verkkokauppa.com kertoo avaavansa Turun lähistöllä sijaitsevaan Raisioon uuden jättimyymälän, jonka tarkoituksena on palvella Varsinais-Suomen alueella asuvia. ....
1 kommentti
Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun (20.10.2017 14:48)
Netflix on lähettänyt suomalaisille asiakkaille sähköpostia, jossa tiedotetaan suoratoistopalvelun tulevasta hintakorotuksesta. AfterDawn uutisoi Netflixin kuukausimaksun nousemisesta kaksi viikkoa sitten. ....
2 kommenttia
Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta (20.10.2017 13:10)
Kuluvalla viikolla tuli kuluneeksi kolme vuotta siitä kun Apple on viimeksi päivittänyt pienikokoisen Mac mini -tietokoneen. Päivitysten puuttumisen takia Applen on kuviteltu jo lopettaneen ....
Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista (20.10.2017 11:24)
IoT ei ole selvästikään jäämässä pelkäksi markkinatrendiksi, vaan se näyttäisi ainakin joillakin aloilla olevan kasvua kiihdyttävä voima. Näin näyttäisi käyvän ainakin lukkomarkkinoilla, sillä ....
Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja (20.10.2017 10:39)
Ajatus suoratoistettavista sovelluksista kuulostaa äärimmäisen houkuttelevalta: ohjelmia voisi käyttää lennossa kuin ne olisi asennettu omaan puhelimeen, mutta kuitenkin ilman tarvetta käydä ....
1 kommentti

Uutisarkisto