*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nero 6:n syväluotaus - osa 1

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 11.7.2003 17:50 Kommentteja (8)

Nero 6:n syväluotaus - osa 1 AfterDawn.com on yhdessä sisarsaittimme cd-rw.org: nkanssa tehnyt syväluotauksen lähiaikoina julkaistavaan Ahead Softwaren Nero Burning ROM v6:een.
Tänään julkaistussa ensimmäisessä osassa tarkastelemme ohjelman kosmeettisia muutoksia, uutta SmartStart-käynnistyskeskusta sekä itse Burning ROM -poltto-ohjelmaa, joka on edelleen paketin ydin.

Tarkoituksenamme on siis tuoda oikeasti kattava katsaus itse tuotepakettiin, joka on muuttunut valtavasti -- ja toisaalta hyvin vähän -- versiosta 5.5. Emme tyydy vain julkaisemaan kauniita kuvia ohjelmasta, mutta pyrimme myös arvioimaan sitä, mitä "pellin alla" on muuttunut ja ovatko muutokset mielestämme oikeaan suuntaan olevia.

Mutta sen kummemmitta, arvostelun ensimmäinen osa englanniksi löytyy täältä.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

111.7.2003 19:34

Oikeasti ihmetyttää,ettei kukaan ole saanut tehtyä yhtä softaa ,millä polttaa kaikki,jos haluat laittaa vain valokuvia taustamusiikin kanssa levylle niin roxio rulettaa,mikä toimii missä ja kenen soittimessa/tietokoneessa vaan ja tulee saman tien slideshowna.Sitten pitää olla NERO että voi polttaa imageja,eikä sekään polta kaikkia,täytyy myös olla FIREBURNER millä onnistuu bin/cue filujen poltto,puhumattakaan CLONEcd:stä ja yms eri malleja...itsellä käytössä nyt 4 eri poltto softaa...mikä on syvältä

211.7.2003 19:43

nero express rulettaa

311.7.2003 20:07

jaaha, tämän näin keskiviikkona netissä jakelussa :) Koko ihmetytti hieman, ~360Mb

412.7.2003 7:42

minkä ihmeen takia toi on noin iso??

512.7.2003 8:56

Selitys isolle koolle selviää tänään ja huomenna, syväluotauksen kakkos- ja kolmososissa ;-)


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

612.7.2003 13:35

No itselläni koneella Neron joku versio mitä en ees käytä. alcohol 120% vai 125%.ko se on imaget yms tekoon. daemon tools virtuaali asemana helkutin kätevä työkalu ja vanha kunnon fireburner... johan näillä kaiken tekee.

719.7.2003 8:08
roadster
Inactive

Miks pitää miljoonaa softaa? Alcohol 120% polttaa about kaiken ja jos ei kaikkea ni Blindwrite lisäksi..sit mä en keksi enää yleisiä muotoja mitä ei poltettaisi ;) Muuten, nero polttaa myös cue/bin -yhdistelmät.. file-->burn image --> kaikki tiedostomuodot tiedostotyyppiin ja hakee .cue -filun..kyllä palaa.

819.7.2003 8:10
roadster
Inactive

..tuo edellinen kommenttini siis versioon 5.5.10.15, uudemmista ei ole kokemusta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nyt ne ovat täällä: Pokemon Go kolmas sukupolvi saapui! Nyt ne ovat täällä: Pokemon Go kolmas sukupolvi saapui! (8.12.2017 22:37)
Vuoden 2016 kesällä julkaistu Pokemon Go on onnistunut pitämään kymmenet miljoonat ihmiset kävelemässä pitkin maita ja mantuja jo puolentoista vuoden ajan. Pelin kehittäjä Niantic on aktiivisesti ....
Elon Musk vahvisti – Aikoo kehittää oman piirin itsestään ajaviin autoihin Elon Musk vahvisti – Aikoo kehittää oman piirin itsestään ajaviin autoihin (8.12.2017 15:57)
Elon Musk paljasti torstaina pidetyssä yksityistilaisuudessa, että Tesla kehittää parhaillaan omaa tekoälylaskentaan suunniteltua piiriä, jolla voitaisiin suorittaa itsestään ajavan auton edellyttämät ....
1 kommentti
Nämä olivat vuoden 2017 ladatuimmat ohjelmat Suomen App Storessa Nämä olivat vuoden 2017 ladatuimmat ohjelmat Suomen App Storessa (8.12.2017 15:22)
Kuluvan vuoden päättymistä kunnioittaakseen Apple on julkaissut listat tämän vuoden suosituimmista sovelluksista ja mobiilipeleistä. Suomen App Storessa suureen suosioon nousivat pikaviestisovellukset, ....
Apple panostaa vihdoin iPhonen akkuihin? Luvassa korotus kapasiteettiin Apple panostaa vihdoin iPhonen akkuihin? Luvassa korotus kapasiteettiin (8.12.2017 13:21)
Koolla on väliä, mitä tulee älypuhelimien akkuihin. Uutta iPhonea havitteleville onkin luvassa iloisia uutisia, sillä KGI Securitiesin analyytikko Ming-Chi Kuo ounastelee uusimmassa raportissaan ....
Windows 10:n ensi vuoden päivityksestä tihkuu tietoja Windows 10:n ensi vuoden päivityksestä tihkuu tietoja (8.12.2017 11:10)
Windows 10:lle ensi vuoden huhtikuussa julkaistava Redstone 4 -ohjelmistopäivitys tulee sisältämään parannetun virranhallinnan ja tuen eSIM-teknologialle. Ajatuksena on kehittää käyttöjärjestelmää ....

Uutisarkisto