*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

WinAMP v3 Final julkaistu!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 8.8.2002 13:57 Kommentteja (11)

Kauan, kauan aikaa on kulunut siitä, kun Nullsoft julkisti ensimmäisen betaversion WinAMP3:sta, mutta vihdoinkin odotus on ohi. WinAMP v3 Final on julkistettu.
Kaiken sen kuukausien säätämisen jälkeen Nullsoft on vihdoinkin päättänyt, että nyt julkistettu versio on tarpeeksi vakaa ja täydellinen, että sille voidaan lyödä "Final"-leima kylkeen. Joten, jos haluat tutkia miltä uusin ja kaunein versio Maailman Suosituimmasta MP3-Soittimesta näyttää nykyisin, voit imuroida sen tästä:

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/musiikinsoitto_ohjelmat/winamp3.cfm

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

19.8.2002 19:50

Mielipiteeni on se, että Winamp 2.8 on edelleen parempi/käytännöllisempi. Ei niin "raskas", tuki erilaisille plugineille (esim. infrapuna kaukosäätimelle yms). Ja toiseksi: KUKA tarvitsee uutta mediaplayeria?? Leffat katsotaan kuitenkin kunnon playereilla (bdplayer, radlight etc.) ja clippeihin käy edelleen hyvin wmp.

210.8.2002 5:46
redhunt
Inactive

Ihan asiallinen mielipide mun mielestä ja ainakin mun koneessa 3 sarjan winamppi ei ole toiminut kertaakaan, jumii aina ja tekee jäynää lisäksi mielestäni edellisen version käyttöliittymä oli jotenkin selkeempi. Makuasioita nää osittain on mut en vaiha 2.8 kolmoseen..

310.8.2002 8:54

Ainakin noin pikaisesti kokeiltuna Winamp 3 näyttää edelleenkin nuo vahemmilla divx:llä tehdyt pätkät ylösalaisin, vai oliko siinä jokin härpäke joka meni ohi silmien. Tommonen kun Ashampoo Media Player+ löyty MPGEX.com:ista vaikutti aivan asialliselta vehkeeltä, soittaa kutakuinki kaikki audiot ja toistaa filmit

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.8.2002 @ 09:12

410.8.2002 9:00

Elikkä minä en ainakaan vaihda WA 2.8, tuohon 3.0. En tarvitse kaikenkarvaisia ominaisuuksia, minulla on jo kaikki video-playerit sun muut.

510.8.2002 9:43
yomannain
Inactive

En tiedä kertooko fakta oikeasti yhtään mitään, mutta nullsoftin servut ei ainakaan enää oo yhtään tukossa.. 56k modeemilla tulee jatkuvana n. 5kt/s.

610.8.2002 12:39

Mulla on vähän ongelmia tuon WinAMP v3:sen kanssa (ei kyllä haittaa). En ole käyttänyt koko softaa paljoakaan (siis vanhempia versioitakaan) ja nyt testasin tätä uutta. Ja kun kuuntelen alkuperäistä audio-cd:tä ja sammutan softan niin se sammuu (häviää myös prosesseista), mutta musiikki kuuluu edelleen :) Loppuu vasta kun otan levyn pois tai kirjaudun ulos koneelta..

710.8.2002 12:46

Mun winamp onnistui hävittämään kaikki asetukset playlistejä ja equalizereitä myöten.

810.8.2002 13:06

Bugeja tuntuisi vielä olevan, ja softa on myös raskaampi kuin 2.8. Itseasiassa WA3 on tahmeampi kuin MusicMatch, jota itse pääasiallisesti käytän :) (Music Libraryn takia, joka WA3:ssa toimii erittäin kankeasti ja GUI-design on perseestä)

910.8.2002 13:21

Juu, mulla on xp:ssä winamp 3:n (studio.exe) mem usage 12 000 K kun 2.8:ssa se on alle 2 000 K

1010.8.2002 13:22

Morrigu, olen täysin samaa mieltä MusicMatch:sta :) Itsekin käytän sitä..

1117.8.2002 19:23

Winamp3:nen lähti koneelta parin viikon kokeilun jälkeen. Media Library oli about ainoa asia mikä ole hyvää. Parikin asiaa jotka samantien ärsytti. Miksi ei saa tietoja biisistä tuplaklikkaamalla siinä playerissä kun biisin nimi skrollaa?? Sieltä näki aina koko polun biisille, todella mukava ja helppo käyttää... File infosta ei nähny koko polkua, eikä ikkunaa voinut kasvattaa että olisi nähnyt. Huoh. "J" näppäin 2.80 on parasta mitä winampista löytyy ja silti se on tehty niin vaikeeksi winamp3:sessa. Eikä mitään merkittäviä TOIMINTAA HELPOTTAVIA toimintoja löytynyt, muutakuin Media Library, joka ei ollut kyllä niin käytännöllinen kuin ois voinut olla. Pyh.. odottelemma päivityksiä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Testissä Roccatin pöytätilaa säästävä mekaaninen näppäimistö Suora FX Testissä Roccatin pöytätilaa säästävä mekaaninen näppäimistö Suora FX (19.1.2017 20:08)
Edellinen Roccatilta testissä ollut pelinäppäimistö oli Ryos MK FX, joka muistutti ulkomuodoltaan lähinnä scifi-sarjojen avaruusaluksen hallintakonsolia. Suora FX tähtää toiseen ääripäähän, ....
Vuotokuva tarjoaa uuden näkymän mahdollisesta Galaxy S8:n etupaneelista Vuotokuva tarjoaa uuden näkymän mahdollisesta Galaxy S8:n etupaneelista (19.1.2017 19:07)
Galaxy S8:n vuotokuvia on levinnyt viimeisten viikkojen aikana verkossa runsaanlaisesti, mutta tässä vaiheessa yhtäkään kuvaa ei ole pidetty kovinkaan suurella varmuudella aitona laitteena – ....
Yli 100 000 kuvaa Suomen historiasta julkaistiin vapaasti käytettäväksi Yli 100 000 kuvaa Suomen historiasta julkaistiin vapaasti käytettäväksi (19.1.2017 18:36)
Museoviraston on julkaissut digitoimansa yli 100 000 kuvaa kaikkien vapaasti käytettäväksi. Kuvat on lisensoitu CC BY 4.0 -linsessillä, joten niitä voi käyttää vapaasti missä tarkoituksessa ....
Netflix kasvaa hurjaa vauhtia – 100 miljoonan tilaajan raja lähestyy Netflix kasvaa hurjaa vauhtia – 100 miljoonan tilaajan raja lähestyy (19.1.2017 15:42)
Netflixin räjähdysmäiselle kasvulle ei näytä tulevan loppua. Yhtiön suoratoistopalveluun liittyi viime vuoden lopulla yhteensä yli seitsemän miljoonaa uutta tilaajaa, joista yli viisi miljoonaa ....
Google ja murhasta tuomittu suomalainen kiistelevät hakutuloksista Google ja murhasta tuomittu suomalainen kiistelevät hakutuloksista (19.1.2017 12:51)
Google aikoo valittaa Helsingin hallinto-oikeuden päätöksestä korkeimpaan hallinto-oikeuteen jutussa, jossa hakukoneyhtiötä vaaditaan poistamaan hakutuloksista murhasta syytetyn henkilön tietoihin ....